Witam, z tej strony makijażowaja

Witam was serdecznie na moim nowym blogu! :)
Miałam w swoim życiu już kilka blogów. Zawsze były o moim życiu, a tym razem jest zupełnie inaczej. Usiadłam przed toaletką, zaczęłam się malować. Pomyślałam czemu nie założyć bloga o makijażu, o tym co tak na prawdę kocham. Nie jestem profesjonalistką, nie mam dyplomów. Jednak kocham makijaż, kocham malować siebie ale również innych. To czemu by nie spróbować iść w tym kierunku. 
Na blogu znajdziecie moje przemyślenia, triki które stosuje, jakich kosmetyków używam, jakie testuje, w jakich sklepach je kupuję, od czego zaczynam makijaż, ale również na pewno pojawią się zdjęcia makijaży.
Mam nadzieję, że będziecie dzielić się w komentarzach swoimi opiniami, przemyśleniami, będziecie zadawać pytania, na które z chęcią będę odpowiadać. 
Do zobaczenia wkrótce! :)

Komentarze

Popularne posty