Makijażowa codzienność

Kochani, dzisiaj mój codzienny makijaż oka. 
Na początku wcieram bazę (INGRID COSMETICS) którą testuje od jakiegoś czasu i powiem wam że jest bardzo wydajna, tania, ale moim zdaniem dobra, ponieważ makijaż oka trzyma dość długo. I nakładam ją palcem.
Jeśli chodzi o cienie to do tego makijażu używam paletki z MAKEUP REVOLUTION LONDON PRO LOOKS 3 LOOKS IN 1 PALETTE. Jedna z najlepszych paletek które miałam, używam ją prawie codziennie. Cienie są dobrej jakości, nie kruszą się i mają dobrą pigmentację. 
Nałożyłam na początku pędzelkiem jasny cień (jak dobrze pamiętam to romantic moments) w paletce jest to kolor z tych bielszych który znajduje się na środku. Na załamanie oka i na koniec nakładam pędzelkiem kolor jasny brązowy (Into The Light) w paletce to jest kolor który położony jest po lewej stronie od złotego :) Na samym końcu nakładam trochę ciemniejszy brąz (Head Over Heals) znajduję się on pod złotym i lekko też nakładam go pod okiem. 
Następnie robię kreskę, użyłam eyelinera z firmy lovely, mam mieszane uczucia co do niego ze względu że szybko się robi nim kreski ale jednak po jakimś czasie zauważam że lekko schodzi.
I oczywiście malowanie rzęs chyba to co najbardziej lubię, używam to tego tuszu również z firmy lovely (False Lashes Mascara). Moim zdaniem jest to jeden z lepszych tuszy, które używałam ponieważ spełnia to czego oczekuje od tuszy czyli wydłużenie i lekkie pogrubienie. Ale na pewno będę próbowała inne tuszy sprawdzać.
I ostatnia rzecz w moim makijażu to pomalowanie białą kredką linie wodną oka, a do tego użyłam kredki z Avon.
Tani, prosty i szybki w zrobieniu makijaż, dla tych które nie mają czasu zbytnio się malować rano. Mi on zajmuje ok.15 min. 
Mam nadzieję, że takie posty wam się spodobają :)

Komentarze

Popularne posty