Coś dla ust


Kochani posty będą się pojawiać mniej więcej 2-3 razy w tygodniu, a teraz do rzeczy :)
Dzisiaj coś dla ust, szminki, pomadki, błyszczyki to co każda dziewczyna lubi.
Czym dla mnie jest podkreślanie ust? W makijażu jest to dla mnie podstawą. Kocham podkreślać swoje usta, powiększać je. Jak widać na zdjęciach mam różne kolory, ale to jeszcze nie koniec i moja kolekcja będzie się na pewno powiększać. Kupuje je w różnych sklepach np. Hebe, Rossmann, Golden Rose i w wielu innych. Jak widzę kolor który mi się podoba to muszę od razu go kupić, pewnie też tak macie.
Bez nakładania czegoś na usta czuje się jakbym była naga. Jak robię makijaż ciemniejszy to wtedy wybieram jaśniejszą szminkę żeby jednak kolory były zróżnicowane, a jak jaśniejszy to wtedy szaleje ze szminkami. Kocham je też mieszać, ponieważ wychodzą czasem na prawdę fajne kolorki :) A wy jakie lubicie kolory szminek i czy w ogóle lubicie podkreślać swoje usta?

Komentarze

Popularne posty